En forening med ildsjeler

Medlemmer

Fordeler som medlem

Som medlem i Kristiansunds Skipperforening kan man delta på alle aktiviteter. Eksempler på aktiviteter kan være medlemsmøter, medlemsturer, quizaften, foredrag og tradisjonelle sammenkomster som fårikålaften på høsten og skreiaften ved årsmøte i mars. I desember vil det bli avholdt julebord hvor man kan ta med ledsager.

Hver torsdag kl. 11:00 har vi «torsdagsbuffet» hvor det serveres kaffe og vafler i Skipperforeningens lokaler.

Et fullverdig medlemskap koster pr. dato 600,- pr. år. Dette forutsetter at man på et tidspunkt har fått utstedt et Navigatørsertifikat. Skipperforeningen kan også tilby et studentmedlemskap til kr. 100,- pr. år frem til man får utstedt sitt første sertifikat. Man har ikke stemmerett før man er fullverdig medlem, men kan delta på alle arrangementer. Som fullverdig medlem vil det ved medlemmets bortgang ytes en begravelsesstøtte på 15.000,-

Enhver som står i nær tilknytning til sjøfarten gjennom sitt yrke kan opptas som passivt medlem. Passive medlemmer har ikke stemmerett. De er ikke valgbare og har ingen økonomiske rettigheter i foreningen.

Historier fra våre medlemmer

Ikon - Ror

Ønsker du å bli medlem i Kristiansunds Skipperforening?
Meld deg inn via vårt skjema.

hCaptcha