Havila Kystruten

Medlemstur med Kystruten

Medlemstur med Kystruten til Molde 2-3 september.

Kristiansunds Skipperforening åpner nå for påmelding til medlemstur.
Turen i år blir Cruise med Kystruten til Molde og overnatting på Scandic Seilet. Reisen fra Kristiansund til Molde blir med ett av Havila sine nye, prisvinnende skip MS «Havila Pollux». Om bord vil det bli servert en 3-retters middag, og i Molde overnatter vi på Scandic Seilet. Søndag etter en sen og god frokost går ferden kl. 12.00 i en flott turbuss fra Molde til de mystiske marmorgrottene hos Bergtatt Opplevelser på Eide. Der venter så vel en båttur inne i hulen og en presentasjon av gruvedriften. Dette blir en spennende opplevelse! Deretter kjører vi en halvtimes tid ut til flotte Hustadvika Havhotell på Farstad, der en velsmakende lunsjtallerken + en kopp kaffe etterpå venter. Til slutt går ferden via Atlanterhavsveien og Averøya tilbake til Kristiansund. Kristiansund Skipperforenings Hjelpekasse sponser turen med kr 40.000,- Påmelding gjøres på e-post til til Per Jan Espvik kskipp@neasonline.no eller telefon 971 53 282 Påmeldingsfrist 31 juli.

Informasjon om turen